torsdag 3 maj 2012

ljusare

Det ser ljusare ut att få en balkong till säsongen:)
Imorgon kommer balkongräcket upp och vi hoppas att det blir klart sen och jag kan börja möbler:)

Nu är jag lite sugen på och bygga en soffa/schäslong på balkongen..vad tror ni om det? Ska nog kolla lite med pappa och C.

Fötterna har fått en sommargenomgång. Alltid lika härligt när de tar fram kniven och skrapar bort från fötterna och alltid lika kul och få beröm att man har fina fötter...alltid nåt:)

Nu börjar kalaset närma sig. Jag ska till och fylla 40...overkligt känns det men idag har jag och mamma varit på inköpsturné så nu blev det lite verkligare...men galet är det. Vi landar på 56 st. Jösses tänk att så många vill fira mig:) love!

Känns som jag har fastnat kring ålder 35 eller nåt..men det är bara och gilla läget och en del säger ju att livet börjar vid 40 så det är nu jag ska ta igen allt eller!?

Nu hade jag skrivit ett långt stycke om kommentarer man får när man lever ensam. Jag tog bort det för jag orkar inte ta diskussionen egentligen men den ligger och gror och inte blir det bättre när kommentarer som "du har ju ingen familj så du kan ju göra allt" m.m. kommer. Nu blev det ju skrivet ändå...men är så trött så nu slutar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar