tisdag 15 maj 2012

objuden gäst

Idag är det tisdag och jag är förkyld. HMmmm gillas inte. Huvudet är som bomull och näsan har objuden gäst...

Blev kidnappad på jobbet i fredags och färdades i bil mot Stockholm. Hamnade på Hasseudden och lite spa, sushiskola och allmänt mys med underbara vänner! Vilken present! Återigen Tack! Tyvärr innebar de varma baden att bacillerna som gjorde sig påminda förra veckan utvecklades och ville ut så nu dras jag med hosta och förkylning...vi håller tummarna att den försvinner över natten för imorgon har jag blivit bjuden på middag av kär vän som jag inte sett på länge och det kan ingenting stoppa just nu.

Balkongplanerna fortskrider. Nu har jag involverat pappa och det blir nog verklighet av planerna i helgen. Jag kommer iallafall och jobba på fredag för jag bestämmer över mina komptimmar och i år känner jag inget behov av att vara ledig på fredag. Grinig? Lite då men det ska väl gå över så småningom. Jag tar ett par alvedon och drar ur diskproppen ur baljan och tar disken en annan kväll och lägger mig på soffan helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar