torsdag 24 maj 2012

ESC

Nu är det snart dags för semifinal för Loreen! Jag  håller alla tummar jag kan för nu ska ESC till Sverige! Skulle vara hur kul som helst och vara live på finalen nästa år!
Annars kör jag viloläge lite till. Hjärtat rusar lite på kvällarna och jag vågar inte riktigt ta mig för något. Men jag har vågat mig på ryck här hemma så nu finns 4 nya pelargoner i kruka på balkongen, plockat här hemma men det innebar ju att jag såg hur skitigt jag har det. Det blir nog operation städprojekt nästa vecka!
Snart är det kalas. 5 juni närmare bestämt så jag fira att jag byter till 40...känns helt overligt att jag ska ställa till med kalas. Lite kvar och pyssla med men jag har även lejt bort det mesta. Ska fixa lite musik till en spotify lista som kan snurra under kvällen. Förslag på låtar?

Nu köööööör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar