söndag 22 april 2012

Söndag

och jag har inte gjort mycket.
Ska väl ta en dusch innan jag ska se hur det går för min guddotter, hoppning står på schemat...undrar om mitt hjärta fixar det...?!

En grå och trist helg kan man väl sammanfatta det med. Önskar några dagar till för i ärlighetens namn finns ingen energi att ta sig till jobbet imorgon...bit ihop.

Har börjat hänga på twitter lite...har inte riktigt fattat grejen. Men man ska väl lära sig nåt nytt?

Idag är rubrikerna att det ska bli 20 grader varmt i veckan  och inga bakslag....vi håller tummarna för fullt! Då kanske det händer nåt med balkong renoverandet, fredagen regnade/snöade bort för byggarbetarna.

Min bil och jag är en följetong just nu känns det som. Igår när jag skulle ut och åka lite så gnisslade och levde det om som bara den. Inge skoj och humöret åkte i tårna men hjälpte upp det med lite godis...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar