tisdag 17 april 2012

ledig dag

och det bar iväg till huvudstaden.
Jag hade ett möte och tog med mig mina föräldrar. När jag var klar så vi åkte och hälsa på min moster oxå. Fikade hos henne, det innebar dagens första kaffe vid halv 12...Jösses vad gott det var! Lunch blev det i Farsta centrum. Mysig dag och lite intryck som ska landa och sen får vi se. Kryptiskt, ja vet men jag återkommer helt enkelt....
Pustar ut efter att kört bil hem från Hökarängen, 1 timme och 50 minuer! Jösses. Solen sken, det regnade, lite snö och lite sol och massor med bilar och även en del idioter som tror det går fortare att köra slalom.....blandad kompot helt enkelt

imorgon är det onsdag! Hoppas det är fler än jag som håller tummarna att de kommer till min balkong! tack för hjälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar