måndag 2 april 2012

Påsklov...

inte jag men övriga på jobbet och gissa om det är lugnt!
Skönt, man hinner minst dubbelt så mycket som vanliga veckor.

Så var det dags för bilen och bli av med rost och jag att bli av med pengar men sen får det var stopp med pengar in i bilen...nya däck och ny framskärm. Jag hoppas nu att jag kan köra den "too the bitter end" utan att behöva punga ut mer pengar. Finns roligare saker att lägga pengar på..

Hittade nya nike skor igår på nätet så nu finns det snart ingen återvändo med dom där promenaderna som det pratas så mycket om...hmmm OCH jag hade faktiskt tänkt och börja cykla men jag tycker det är lite kallt och det snöade faktiskt idag och igår...



Nu ska jag fortsätta titta på Göran Zachrisson som intervjuar Zlatan. Zlatan ska ha respekt helt enkelt, tycker han verkar vara en mysig person men med ett kontrollbehov....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar