måndag 2 december 2013

Nu är syrran ikapp

Så.
Nu är syrran firad. Hon kliver in i 40 klubben på torsdag men hade party i helgen. Länge sen man rumlade runt och kom 05.00.
Det kändes i går men det gav lite positiv energi.

Hade jobbat med ett bildspel till syrran i imovie men jösses vad det har krånglat! Mitt tålamod har testats och jag ska väl ta mig i kragen den här veckan och ringa support igen och få igång programmet. Tur jag började tidigt och fick en film innan det kraschade första gången men det var ju liksom bara första utkastet men det fick bli den för sen har det bara strulat. Fick det och fungerar efter 1,5 timmes support från apple och skulle leka lite och se om det fungerade och gjorde en trailer och när jag sen skulle gå på och fixa med bilder och musik, ja då kraschade det igen. Då rann det över och jag la ner projektet och gillade läget med första utkastet.

Har fixat lite advent men inte helt. Blir nog till helgen tror jag.
Nåja, kontot är påfyllt efter en november i fattighetetens tecken men jag vred och vände och åt hos mamma och pappa så det gick. Har köpstopp även om jag klickade hem en klänning till jul på rean....

ÄR så gott som klar med julklappar. Ska se över julen efter kommande helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar