onsdag 18 december 2013

Luften pyser

Nu har vi firat syrran och vilken succé det blev med Stockholmshelgen. Vi hade tyvärr ett sjukdomsfall och några energitjuvar men syrran var nöjd och ramlade hem till hotellet vi fyra.

Så förra helgen blev det vila eller jag hade frukost för 6 gamla vänner på lördagen och sen lite uppdrag med vänner på eftermiddagen. Somnade som en stock.

Är fortfarande trött. Det är liksom högsäsong på jobbet. Men nu börjar jag bli klar med samtal inför kommande gymanasiesamtal och då har luften gått ur mig lite. Känner att jag inte har ork att ta tag i saker och ting.

Julen står för dörren och det blir väl bra. Ledigheten skriker mitt namn och jag längtar till sovmorgon utan att ställa klockan....jobbar endast en dag på lovet sen är jag ledig resten. "fett nice" som de skulle säga här på jobbet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar