söndag 17 februari 2013

söndag igen

nu är det söndag igen...fattar inte! Tycker det är nya veckor hela tiden....
Men nu är det slutspurt innan eleverna få sportlov och jag får andrum och pusta ut och även vara lite ledig tänkte jag.
Tyvärr så har jag känningar i halsen då hela jobbet är en sjukstuga just nu, man håller sig liksom på sin kant för det känns som om alla snurvlar och harklar överallt...men jag har totalt vilat i helgen. Idag är nog den söndag som jag känt varit lite lång....matlådefix, tvätt och datahäng och massor med sport på teve - sån söndag kan jag ta alla söndagar fram till solen och värmen kommer.

Nu ska jag förkovra mig i danska serien Brottet, har inte sett tidigare säsongen men det verkar lovande...har inte gillat danska innan men skam den som ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar