söndag 10 februari 2013

inre ilska

var kommer en inre ilska ifrån?
Jag blir arg på mig själv när det är så här.
Ska det va så här?
Jajaja det är bara och bita ihop och åka till jobbet imorgon igen men var så säker - jag kommer hålla mig på min kant.

Hade iallafall en trevlig lördagkväll. Vänner bjöd in oss som var toastmastrar på deras bröllop för 10 år sen. Vi fick varsin hink med ingredienser och fick hitta på vad vi skulle äta. Jag fick varmrätt tillsammans med brudgummen. Det blev fläskfile, champinjonsås och klyftpotatis. Gott som bra den faktiskt även om man är kass i köket.

Gick tvärs över gatan och hamnade hos mina föräldrar så jag sov i mitt flickrum natten till idag. Satt och tittade på vinterstudion, fick mat och sen skjuts hem.

förresten.....ska man behöva se den där bananen live när man ska till finalen i mello?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar