onsdag 6 februari 2013

I´m alive

Jag finns även om jag inte synts på länge.

Nytt år, jul har firats och året har inlett med tung förlust. Snön den fortsätter att falla men det är ju ljusare ute. Innan jul så var det lite dramatik i vår familj, min kära mor fick en stroke men hon återhämtar sig mer och mer och det är ju fantastiskt!

Kommer inte att åka på semester den här våren som jag gjort de senaste 2 åren...ekonomin säger ifrån. Men jag har 2 veckor i Spanien i sommar och som jag längtar....

Men det blir en fullspäckad vecka i Tyskland med jobbet veckan efter påsk. Tiden rinner liksom på fastän det inte händer nåt i mitt liv. Trist som bara den och det är väl därför jag inte skrivit nåt här.

Idag skriver våra nior nationellt prov i svenska så jag har fått uppdrag att bemanna vår elevcafeteria, hur mysigt som helt. Ska även vakta lite prov innan det blir mat i magen...

Idag ska jag se till och få lite luft efter jobbet, blir en promenad till mina föräldrar så jag får lite mat så här när jag har en fattigmånad till efter januari....

Dagarna är det fullrulle men är man kommer hem till en tom lägenhet får man inte mycket gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar