lördag 23 juni 2012

semester

Åh nu väntas en veckas semester.
Sol och värme!

Sitter just nu och fryser om fötterna och är så förbannat trött på det! Men igår var det ljuvligt väder och då fick min solstol jobba lite:)

Ny resväska inköpt idag, den står på balkongen för vädring då det luktade väldigt nytt när jag öppnade den....men men skönt med en mellan storlek så man inte stoppar ner så mycket grejer.

Idag startade sommaren på riktigt när sommarpratarna startade. Anja, vilken tjej och vilken power! Hela 5 år har hon smusslat med sitt privat liv, vilken värld vi lever i! Hur har hon orkat? Skönt iallafall att det finns hopp om mänskligheten och media i denna värld där alla har tillgång till att fota överallt och att det inte har läckt ut. Skönt att hoppet finns kvar! Styrkan att ha nära och kära som finns där oavsett. Det är nog det viktigaste!

Nu ska jag tillbringa en semestervecka med mina nära och kära och det finns alltid där för mig. Det vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar