onsdag 13 juni 2012

hmmm

onsdag det innebär läkarbesök. Ska undersöka en leverfläck som inte ser så bra ut...även kolla upp min högerarm som är svullen och gör ont lite då och då. Har värkt sen jag kollade blodtrycket 10 maj....

trött tröttare tröttast får man nog säga om mig just nu.
Men varje års eldprov kommer den här veckan och framförallt imorgon, 08.00 - ca 02.30...tar längre och längre tid och återhämta sig från ett sånt pass....men glädjen i elevernas ansikte väger upp det men engagemanget från min sida börjar tryta när andras engagemang tryter. Samtidigt blir jag arg att jag känner så för jag kan kliva åt sidan men jag vet hur mycket det betyder för eleverna men beslut om framtidens tillställningar ska diskuteras i höst. Jag kommer vara tyst.

Nu ska jag åka och hämta min padda! Äntligen! Fick ett mail att man försökt få tag på mig....så nu åker jag och hämtar den innan jag ska träffa läkaren.

By the way - det är 11 dagar innan jag åker till solen! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar