torsdag 29 mars 2012

snart en vecka till handlingarna...

jisses vad tiden går fort även om det känns som om dagarna ibland är hur långa som helst och vips så är det fredag igen...
den här veckan får gärna gå fort...igår universums huvudvärk ...den var med imorse också och suttit och molat mest hela dagen...orkar inte med det. Imorgon är det utbildning hela dagen så det går inte och sitta still hela dagen om den där lilla illern i skallen sitter med sin hammare hela dagen...ladda med alvedon!

Ny el. Det har gjort att jag nu är utan lampa över köksbordet och i vardagsrummet, helt frivilligt ska jag säga för nu vill jag nog ha nytt. Ska känna in lite vad jag vill ha..tur det är vår och ljusare tider...

Återigen har man fått uppleva att livet är skört och man vet inte vad sina medmänniskor går omkring med för tankar. Var rädd om de som du har i din omgivning du vet aldrig när det går över till verklighet eller att de gör "slag i saken". Livet är skört och det här halvåret har jag tyvärr fått det bevisat gång på gång...var rädd om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar