söndag 25 mars 2012

I´m back

eller det har ju faktiskt gått en veckan sen jag kom hem från solen. Känns som evigheter sen jag var där....verkligheten tar verkligen över direkt eller ska man se det som ett tecken på att man är här och nu?!

Jobbet rasade på som vanligt

Hade middag för mina föräldrar igår, de firar 40 årig bröllopsdag..De bästa som finns helt enkelt! Egentligen är deras bröllopsdag idag när det är våffeldagen:)

Har oxå plockat ner lampor och fixat här hemma för äntligen ska elen bli omdragen här hemma...sen är det bara och börja bråka om min balkong för nu börjar ju balkongsäsongen på allvar! Dags och inta den där bråkiga sidan av mig och ta tag i saken....
Jag tog iallafall tag i min frys, eftersom den nästan är helt tom så passade jag på och frosta av den idag...
Känner mig duktig men hade nog haft en ledig dag till....en vecka till påsklov och då blir det lugnt på jobbet.
Skulle ha åkt på spa med kollegor nästa lördag men jag sa ifrån det i fredags. Det beslutet känns både bra och tråkigt men ibland fixar man liksom inte saker och ting.....

Ner i sängen nu så jag kommer upp när klockan ringer så jag kan duscha innan det kommer elmänniskor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar