torsdag 8 mars 2012

så gott som klar

jag som lovade mig själv och åka på rekryteringsmässan...vad hände?
Det blev lite andra planer, firade en kollega som blev pensionär och sen var det tjejmys till säsongspremiären av Grey´s!
Har idag växlat till mig de smutsigaste pengarna i världen...alltid nåt:) Men snart så kommer jag nog fatta att jag snart ligger i en underbar solstol och känner solstrålarna värma upp denna kropp...

Har inte sovit bra den här veckan, har svårt och komma och till ro men ska snart krypa under täcket och få värmen tillbaka i fötterna och förhoppningsvis lite sömn...

Sen är det helg och förberedelser på allvar kan börja för resa. Och framförallt så kan det bli final i melodifestivalen. Det blir schlager middag med lite glamour vinkel med vänner. Ska bli mysigt och skoj och kanske kanske en tur till globen imorgon fredag men det återstår och se....jag är ju sjukreserv så vi får väl se hur sjuklingen mår imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar