onsdag 23 februari 2011

mitt i veckan

Yes! Armen känns bättre även efter 2 pass på friskis....skönt men jag har fått massage tid på tisdag morgon nästa vecka så då ska det knådas..

Nu är det snart v 9 och det är sportlov....men som en vanlig dödlig på en skola så är det hemska dagar när det bara pratas om ledighet och lov....jag har ju inte loven och det känns alltid extra tugnt dagarna innan, det här lovet ska jag jobba på fritids så jag önskar lite mer värme och sol då det blir en del uteaktiviteter kan jag tänka mig.....börjar iallafall 7.15 på måndag sen får vi se hur veckan ser ut med arbetstider..

Till helgen måste jag göra ett ryck och samla ihop grejer till när jag ska stå och sälja på loppis i Strängnäs.....ska försöka och ta med mig mycket men det ska rymmas i bilen oxå...hoppas jag får ihop lite cash på gammalt junk....

Idag gjorde jag nypremiär i solariet....för ett år sen fick jag ryggskott i solariet och har inte vågat mig dit igen....men det gick bra idag! Skönt och få tina upp ordentligt för en stund i detta kalla land! Får nästan bli en vända till i helgen och då kan man ju kanske ta en promenad fram och tillbaka så får man inte lite motion oxå....

Ska smörja lite liniment på min hälsena och sen krypa under täcket.
Tjing tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar