lördag 5 februari 2011

Mellodags!

Så har årets tv-händelse landat....om nån timme iallafall..Melodifestivalen!
Tycker det är jättekul och se detta event och ännu roligare om man ser tillsammans med någon...ikväll ska jag hem till syrran och hennes familj och vi kommer dricka rosévin och hissa och dissa! Hennes lille son ser fram emot att moster ska komma och äta godis med honom! Känns som en utmärkt lördag när veckan har varit som den har varit.....

Det var faktiskt länge sen jag varit så uppretad som jag varit i veckan men jag hoppas det blir bättre....
Det är iallafall skönt och ha en underbar syster så man inte känner sig helt ensam...love my sister!

nu är det till och vänta på svågern som ska komma och hämta mig och även skjutsa hem ikväll...snällt!

Längtar till sommaren! Undrar om jag ska våga mig på lite solarium i veckan....har ju inte solat på ca 1 år, sist fick jag ryggskott i solariet , snacka om panik! Men man börjar bli lite genomskinlig så det skulle vara skönt....får nog ordna med en backup så jag kanske kan få hjälp upp från sängen om oturen är med mig igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar