söndag 13 februari 2011

Huvudvärk....

Idag söndag har gått i värkens tecken....sovit nästan hela dagen men en elak huvudvärk sitter kvar och Nej...jag drack inte vin igår....:) Kan kanske tänka mig att veckan satt sig i kroppen, har varit och är lite tungt...fick även reda på att en vän förlorat sin pappa idag och sen har jag en morbror som ligger på lasarettet...lite mycket nu kan man tycka och det kryper liksom lite för nära allting...

Andra omgången av melodifestivalen avverkades igår....jag är en fan av programmet även om bidragen inte är det bästa men jag retar upp mig på alla som klagar, stäng av teven då! Igår gick min favvokille vidare: Brolle....oj oj vilken mumsbit han är...kvällen räddad:) Ser redan fram emot nästa lördag!

Nu ska jag tina lite glass och håll tummarna att det blir ett roligare Solsidan idag än förra veckan så man kan skratta lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar