onsdag 10 november 2010

Mellan samtalen....

Sitter kvar på jobbet och väntar in det sista samtalet sen ska jag bege mig ut på vägen och halka(?) hem.....

Känns lite läskigt och sitta här själv men tur att dörrar är låst. Fördelen med att vara här själv är att det inte viner snöbollar runt öronen. Är så dj*****a trött på snöbollar inomhus? Bara för att man är på en skola så får man bete sig som man vill tydligen? Hur många kastar snöbollar inomhus? Jag fattar oxå att det hur kul som helst att kasta snöbollar, när alla är med på det eller utomhus. Men inomhus? Hallå! Hur står det till? Jag ska nog börja åka hem till folk och kasta lite snöbollar inomhus undrar hur glada de skulle bli på mig då.....tack min gode vän visselpipan du är ovärderliga såna här dagar när första snön kommit och det är blidväder och snön är underbar och krama......

Nu har jag fått skriva av mig så det känns lite bättre....2 dar kvar den här veckan och sen säger de att snön ska försvinna oxå....lovely. Jag tycker att den kan försvinna eller så får det bli kallgrader så det inte går och krama snön....

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar