söndag 21 november 2010

lördagsnöje...

sovmorgon är nog bland det bästa jag vet!
Och det får man på lördagar! Härligt och idag kunde man ligga kvar i sängen och njuta av att vinterns höjdpunkt är igång....Vinterstudion på svt! Underbara sändningar och kul med skidor och ännu bättre blir det när skidskyttet börjar om 10 dagar....

Lördagkvällar har tillbringats framför teven och blir ännu mer såld på min idol Petter! Vilken kille han är och han total dominerar "Så mycket bättre!" tänk om vi alla tar lite oss tid för lite omtanke på Petters vis så skulle vi nog ha det lite mysigare här i världen....

Har även lämnat min bil till min privata servicekille så vi får väl se vad de kalaset går på....men imorgon åker jag till Sthl en sväng och vi får väl se hur jag reagerar när jag kliver in i idrottens värld igen....håll tummarna....

Har även ätit middag med mina föräldrar och hunnit säga hej på en kompis från Gävle som var förbi i stan....

Hunnit med en del fastän jag inte trodde jag hade någon ork....

Och imorgon är det söndag och söndagsångesten lär ju komma som ett brev på posten men tur att favvoserien är på kvällen så jag har nåt som muntrar upp innan ny vecka kommer igång och jag måste bestämma mig om jag ska med på julbord eller inte, tycker det är lite hyckleri med julbord vi får inte köpa någonting men julbord på ett av stans dyraste ställen det ska jobbet slå på stort med....klyven....

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar