fredag 12 november 2010

Äntligen!

Så var fredagen här och som jag har längtat!!!
Seg vecka med långa dagar och tjafs.....men idag var jag till Friskis iallafall....min träningskompis åkte igår och jag fick åka idag så har vi varit 3 gånger var iallafall.
Andra veckan i rad som jag gått 3 ggr och det känns bra även om det är motigt, men jag tur och ha en träningskompis som väntar på mig på plats och då kan man ju inte stanna hemma...:)
Sitter här i soffan efter att ha ätit lite, dvd är fullmatat med McLouds daughters,ljusen tända och det enda som saknas är väl en dusch men men det är fredag och jag har ingen tid och passa så det får bli senare.......
Ska väl pausa dvd:en och kolla på idol och diggiloo eller nåt men jag har liksom inte kommit in i Idol i år, tycker inte de har varit så där bra som de varit åren innan men man lär väl hänga med..

Nu ska jag vicka omkull mig här i soffan och vila min hälsena som gör ont och sen premiärdricka julmust.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar