tisdag 12 november 2013

November

Så har den kommit. Månaden jag fruktar på hela året.
November.
Tror jag upplevde den mörkaste morgonen hittills idag. Har liksom inte vaknat till på flera dagar nu.
Igår brast det. Backade in i en kollegas bil på väg hem och i bilen hem brast det. Det rann liksom över.
1. November
2. Fattigaste månaden på hela året
3. Klantar till det
4. Trött

Kan göra listan lång och då klarar inte humöret mycket får man dessutom höra att man ska sluta tramsa då känner man sig ännu mer värdelös.
Man ska föreställa vuxen men har inte pengar så det räcker och åker till förädlar och får mat. Ska det föreställa vuxen och sen har jag ju inga barn och tydligen är jag inget som man vill leva ihop med heller eftersom jag är notorisk singel.

japp, humöret är på topp.
Drar täcket över huvudet och önskar jag vore en björn som kunde på ide.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar