torsdag 24 oktober 2013

Hittar ingen bra rubriktext

Just nu har jag det bra.
Har två bilar och den ena kör jag gratis. Och min bil är lagad. Det kommer matlådor från olika håll.

Kom hem från Polen i måndags efter en fältresa som avslutade en utbildning jag gått. Vi besökte Auschwitz/Birkenau, Schindler museet och judiska kvarteren. Uppe på detta bjöd staden Krakow på strålande sol och ca 20 grader varmt. Rätt okej när man hanterar tunga besök och ämnen.

Sen är jag verkligen inte gjord att åka 32 vuxna i grupp. Jag anser mig själv vara anpassningsbar men en del är verkligen inte det. Nu känns det att det inte blev nån riktig helg, känner mig lätt överkörd och helgen är bokad förutom söndag. DÅ är det horisontal läge för hela slanten!

Nästa vecka är det höstlov i skolans värld och det blir lite lugnare på jobbet och man kan jobba ikapp lite och ta långhelg är tanken så jag kan fortsätta hålla näsan över vattenytan.

Bildkavalkad över Polenresan

Inför landning i Krakow

Mysig utsikt från lgh hotellet










Sthl inför landning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar