lördag 1 juni 2013

Hur blev det?

Ingen cykel iallafall.
Den här veckan har verkligen någon snott all energi eller inspriation till att jobba. Vill bara vara hemma så jag nallade på kompkontot och var ledig igår. SÅÅÅ skönt.
Fixade grejer med mamma och pappa och fick även tidig födelsedagspresent, bord till balkongen. Jag har ju liksom tagit det jag hade förra året och målat om till tv bänk...

Makeover på det som var balkongmöblel förra året och nu tv-bänk



Nytt balkongbord av min älskade föräldrar


Idag har jag tillbringat min tid i den älskade solstolen. Lovely. Fick 2 regndroppar på mig men inget mer, regnet kom nu när jag är tilllbaka i stan. Påpekade det till landet och fick svar att där regnade minsan inte....hmmmm



Ska ju regna i morgon med. Ska det bli dagen att få tummen ur och städa? Vem vet.



Annars? Händer ingenting.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar