onsdag 5 juni 2013

Ett år sen

Då hade jag min 40-årsfest och vilken lyckad kväll.
Lever lite på den kvällen fortfarande. All kärlek till er som förgyllde den!

Nu är det sista rycket i skolvärlden och jag försöker peppa. Men det är inte lätt och motivera dem när de får se på film på nästan alla lektioner (enligt eleverna). Då kan jag förstå att de ifrågasätter varför de ska vara här. Det är ju ändå tre hela dagar nästa vecka. Huva!

Jaja oh well what to do.

Igår var det iallafall en superdag med tävlingen Superstar för år 9 där skolorna möts i en femkamp. Inför sista stafetten låg vi 10:a men vi avancerade upp till fjärde! Stolt!



Har iallafall fått tyst och långa ansikten på några juveler när jag helt oförberett spelade eller drog på lite strängar på gitarr och försökte få ut toner till någon form av sång. De ansiktsuttrycken gör att det är en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar