tisdag 18 september 2012

massage

Idag trängde jag in en massage mitt på dan. Jävlar va ont det gjorde, min massör blev nog lite fundersam för det gjorde ont bara hon drog lite lätt över vänster axel... men svanken var värst, som vanligt!
Nu känns det att nån har varit och "bråkat" där bak men jag känner ju att det blir underverk. Vi håller tummarna att det inte satt fart på nån förkylning eller liknande.

Annars lunkar det på. Har ändrat mina arbetstider, 7.30 - 16. Jätteskönt men en kamp varje morgon då jag är en av de mest morgontrötta människorna i världen men det är faktiskt skönt och vara på jobbet innan alla kommer och kaoset är igång. Åh sen sluta 16! Jösses många timmar kväll blir det! Hur ska jag nyttja dem på bästa sätt? Känner att jag är i omställning till tiden jag "vunnit" så jag klurar hur jag ska bli effektiv.

Igår fick jag en sån där känsla "hur i hela h*vetet ska det här gå". Visst min tjänst är spretig och jag tycker det är skoj och ha mycket och göra men hur det här ska gå det jag faktiskt inte men jag intalar mig själv att jag inte kan göra mer än vad jag gör och hinner jag inte så får det ske en annan dag. Vi håller tummarna att jag fortsätter göra så hela läsåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar