onsdag 5 september 2012

gula blad

har det blivit på björkarna....gillas inte

Idag var dag nr 2 med friluftsliv för år 7. Jag har det bra på jobbet de här dagarna. Idag var det strålande sol men blåsigt. Vi avslutar imorgon med sjua nr 3. Vi hoppas på mer sol och mindre blåst. Vilken energi det är och vara ute med elever/ungdomar så här. Man ser och får så mycket. Men tyvärr rök mycket av den energin när man kom tillbaka. Gillas inte

Jag är iallafall helst slut med två dagar frisk luft och en förkylning som jag försökte sova bort i helgen som var men känner att jag nog var lite över optimiskt och gick i t-shirt idag...får nog sota för det mot helgen....men jag jobbar min sista dag imorgon för veckan sen är jag ledig på fredag för då går färden mot Ullared. Tjejhelg på hög nivå!

Nu är myskläderna på och jag fortsätter göra det som jag kan bäst. Sitta i soffan och vara lat..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar