söndag 26 februari 2012

dags...

så har helgen snart gått...
hänt sen sist?
torsdagen var helt overklig, förstår fortfarande inte att hon är borta...
torsdagkvällen vart det förhandsvisning av Nobels Testamente (tack Kinnarps) med syrran. Var helt slut när jag kom hem. Sov som en stock till fredagen och gick som i ett moln på fredagen, helt slut.....
Hade tänkt och ta tag i mitt hem (igen...) under lördagen men energin fanns liksom inte...tog blommorna till duschen så idag finns det ingen återvändo bara och ta tjuren vid hornen och få bort skiten som finns i det här hemmet...
Lär ju göra ett ryck för sen ska bilen till min alldels egna bildoktor och jag ska åka buss till jobbet imorgon...hur gör man det?
Sportlov för de flesta kollegor så det blir tomt på jobbet nästa vecka....ibland är det skönt och jobba lov men ibland känns det som om man inte räknas i skolans värld....men det här lovet är okej och jag tror det beror på att jag snart ska vara ledig och åka till solen yeah!
En kopp kaffe innan jag drar igång

1 kommentar:

  1. Hej
    kikar in lite, fin blogg du har.
    gillar att du inte har så mycket reklam.
    ha en fin dag
    /Karin

    SvaraRadera