tisdag 5 juli 2011

Snart semester

Oj vad jag inte har varit här och uppdaterat....
men men har nog inte haft något och skriva om helt enkelt.

Jag överlevde de sista veckorna på terminen. Har även avverkat 2 veckor på fritids och den här veckan är jag "min egen" och pysslar med lite av varje. Får ju lite nya uppgifter till hösten så jag får lite överlämning från pensionären....ska nog bli bra det där.

Snart är det semester och som jag har längtat....tycker det är orättvist men en fördel nästa år när först siffran i åldern ändras är att det blir en veckas semester till:)

En London resa är inbokad...den här gången 4 nätter så det ska bli så trevligt och ännu trevligare är det med ressällskapet, en gammal vän som spontanfråga efter lördagens bröllop och nu är resan bokad i början av aug. Ska bli så trevligt och skönt och ha något miljöombyte inbokat inför semestern även om jag älskar och vara i stugan så är det skönt med lite annat....

Har hänt konstiga saker här i lägenheten två kvällar i rad....det har gjort att jag legat klarvaken med puls och hjärtat som slår ännu mer.....Vi får hoppas att natten blir lugn...

En sak som är bra är att jag blivit ett år äldre och det innebar lite money i present så jag ska köpa ny tvättmaskin....ser faktiskt fram emot det! Ska fixas under semestern.

Nu ska jag ta fram glassen innan vår Måns börjar underhålla oss i rutan igen - det är sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar