tisdag 3 maj 2011

Vad händer?

Jisses vad jag har varit på dåligt humör de här två dagarna på denna vecka....

Vad ska det bli av det här?
Till saken hör att måste nog söka läkare imorgon...gillar inte men jag har dragit ut på det nu sen semestern så det är väl kanske dags även om jag inte riktigt vet vad jag ska säga...

Inget internet på jobbet idag. Galen! Så nu har jag fått suttit och uppdaterat mig här hemma. Ska det va så? Av bara farten skickades lite handlingar igen....den som lever får se eller hur brukar man säga?

Dags och fylla på med lite mat, har varit hungrig hela dagen (?) sen blir det soffan igen...har verkligen ingen ork eller motivation till motion även om jag borde men men...hade ju cykelrace i lördags det borde jag väl kunna leva på en dag till?!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar