måndag 30 maj 2011

Snart långhelg..

Möhippa avklarad i helgen...Hur kul som helst och blivande bruden hur nöjd som helst. Olyckligtvis var de en annan möhippa samtidigt och då är man glad att det finns moderna hjälpmedel så man kan vara delaktigt på flera ställen...
Undersökningar visar att jag har extra hjärtslag, inget farligt men jag får ett enormt tryck över bröstet som är riktigt obehagligt. Får se vad det riktiga utlåtandet blir...
Måndagen är slut och snart är det helg. Ska bli så skönt och få "fisa" runt och inte ha några tider och passa. Blir en tur till Stockholm annars blir det nog landet för hela slanten tror jag. Behöver komma bort från föräldrar och elever känner jag och då passar landet och mina egna föräldrar bäst:)
Vad har mer hänt sen sist?
Nja, inte mycket är rätt trist just nu och less på det mesta men jag tror den här långhelgen kommer råda bot på det...
Tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar