fredag 14 januari 2011

status?.....

ojoj jag var inte kaxig sist när jag skrev om min vurpa och var nervös över hur morgondagen skulle bli.....
hur blev det?
Hur bra som helst! Var lite stel i rygg och svank men annars ingenting! Jätteskönt så jag slog på stort och tog ett friskis pass med min favvo instruktör...Gick jättebra. Men för säkerhetsskull har jag bokat en massagetid till på onsdag för och mjuka upp... är ju så stel i vanliga fall ändå...
Hur är det idag?
I morse vaknade jag med ont i halsen och snuva. Enorm klåda på läppen som antagligen är början till ett förkylningsmunsår......Bara jag rör på mig blir jag trött och varm...med andra ord har jag dragit på mig en förkylning. Jag ska sova bort den här har jag tänkt! Ska försöka vara social imorgon lördag i allafall och i värsta fall blir det sängläge hela söndagen så det här ska bort.
Nu ska jag koka te och fortsätta tv-kvällen i soffan och antar att jag somnar tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar