måndag 24 januari 2011

åter på banan....

Nu har jag blivit människa igen....
Hela förra veckan levdes i någon form av snorkaos....låg hemma nästa hela veckan förutom fredagen men med facit i hand hade jag behövt stanna hemma....
Var på stan och fikade med en vän och när vi skulle åka ut från parkeringshuset så försvann kopplingen....AHhh panik! Vad gör man då??? Ringer pappa såklart:)
Fick vänta ett tag sen kom en hyvens kille från bilbärgningen och jag fick åka bärgningsbil för första gången......till saken hör att jag hade inne bilen i somras för att kopplingen gick sönder så jag fick hela min ekonomi som passerade revy framför mina ögon...gissa om jag rasade ihop....
Hela lördagen gick i pyjamas och tyckte synd om mig själv...
Imorse kom min snälla pappa och hämtade mig och vi lämnade nyckel till verkstaden och sen fick jag skjuts till jobbet...innan lunch fick jag besked om bilen och det pedalen som gått sönder och kalaset skulle inte bli så farligt...puh....
Så ikväll skulle jag röra på mig igen efter en veckas sjukdom...min favvo f&s ledare kom inte men jag gick en genomkörare ändå och det var helt ok pass så det kanske bli en ny favvo....
Nix, dags och sussa lite så jag samlar krafter och ta mig hemifrån imorgon....
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar