tisdag 7 maj 2013

Jobb, jobb och solen är här!

Vilken start på veckan!
Måndag arrangerade underbar föreläsning för elever år 7-9 om självförtroende och självkänsla med underbara Christina Stielli. Full rulle hela dagen och öppnade sen twitter och där fanns vi omnämnda av ovan föreläsare, inte jag men skolan och elevgruppen som stod som arrangör! Stolt och nöjd! Vi fyllde hela kyrkan som fick agera föreläsningsal, bara en sån sak!

Föreläsare Christina Stielli med Here4U gruppen

Kyrkan var vår föreläsningssal för hela högstadiet


Tisdag, full rulle igen och eftermiddagen tillbringades med år 8 på gymnasiebesök. Mindre nöjd med mitt temperament men det här med information och kommunikation är intressant. Tur vi har så fina elever! Kvällspass på jobbet och jag kan säga att jag var mer alert på denna föräldraträff än jag var på förra. Jag är med och håller i en utbildning för tonårsföräldrar, även om solen sken och det kom 6 st så tyckte jag nog att jag var bra ikväll.  Behövde det efter den här eftermiddagen.

Imorgon är det onsdag eller fredag eller vad är det för dag egentligen?

Är det fredag eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar