söndag 9 oktober 2011

okt

Så kom den där hösten.....färgen på träden börjar bli gula och röda men snart är löven borta...me don´t like....men det är väl bara och gilla läget och förstå att det är dags och börja tänka julklappar. Sagt och gjort så jag och mamma bokade in en tur till moster och det innebär även en tur till Ullared, jätteskönt för då vet jag att det är mycket som blir struket på listan..!
Hemma dag idag...disk, tvätt, matlådefix osv. Nu sitter jag och försöker ta mig i kragen för att åka och handla...ekar lite tomt i kylskåpet..

Imorgon ska de äntligen komma och besikta min balkong....Fattar inte att de ska ta sån tid innan det händer något...galet säger jag bara. Tur för att det är april för då hade jag gått och varit arg hela tiden och det hade inte varit bra för mitt hjärta....annars verkar medicinen men så fort jag stressar så känner jag.....så veckan som passerade var inge bra för mig så det har varit en lugn helg...firat pappa som egentligen fyller år på onsdag.

Ni ska jag ta och ge mig mot affären...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar