måndag 18 april 2011

Påsklov

Sitter på jobbet och utanför strålar solen...
Ska snart ta bussen hem och packa en liten väska innan flyget till London går....
Jajamen, det är dags och resa igen:)
En kort tripp till London för lite shopping och trevlig tillvaro...Verkar som om solen är där oxå....

Sen blir det jobb skärtorsdagen innan det är långledigt över påskhelgen. Nu har jag verkligen haft tillfällen och vila upp mig och hämta krafter till sista rycket innan sommarn är här på allvar!

Cykeln ska få sig en genomkörare under påskhelgen oxå sen ska jag förhoppningsvis låta bilen stå...och just nu är bilen inte min bästa vän,...krångel med fönsterhissen på min sida så den är hos min egen bildoktor, förhoppningsvis är den klar på onsdag kväll för den ska till besiktningen på torsdag morgon....

Dags och avsluta och dra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar