måndag 13 december 2010

Lucia...

Oj, inga inlägg på hela dec....:)
Förra veckan tog orken slut helt och hållet och jag var hemma 3 dagar...sov helt enkelt i 3 dagar och det känns bra nu även om jag skulle vilja göra vissa förändringar men det kanske sker....
Idag har jag iallafall varit och jympat på Friskis så jag känner mig nöjd...nu skriker magen efter påfyllning, vad ska man hitta på idag...?

Lucia idag, våra nior på skolan gjorde ett jättefint lussetåg, under andra uppträdandet så var det faktiskt bättre och solosång av 2 till. Jätteduktiga! Fick gåshud och en liten tår kom, undrar hur deras föräldrar reagerar ikväll när de har uppträdande för nära och kära....

Har ni börjat julstressa?
Jag känner mig coollugn, det enda som stör just nu är håret....men det ska fixas den 22 dec. Längtar. Jag har inte plockat fram tomtar och grejer här hemma, hoppar nog över det i år, det är mysigt med ljus så jag stannar vid det. Julklapparna är under kontroll och det sista ska fixas den 23 dec och sen ska jag sätta mig på ett fik och dricka kaffe och njuta av ledighet och att jag inte är en av dem som ska göra allt sista dagen.....:)

Nä, dags och flytta mig till köket och tysta ljudet som kommer från magen....
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar